Магістратура

Якщо у Вас є професійні та життєві амбіції, Ви прагнете розкрити всі свої здібності та надбати яскравої індивідуальності, то саме Вас чекає магістратура в Полтавському університеті економіки і торгівлі.

 

Документи для вступу на магістра  на основі бакалавра

  • копія документа, що посвідчує особу
  • копія військово-облікового документа – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством);
  • оригінал та копія документа державного зразка про здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень бакалавра та додатка до нього;
  • копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, диплом)
  • копія довідки про ідентифікаційний код
  • документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.

Копії документів без пред’явлення оригіналів не розглядаються.

 

 

 

СТРОКИ ПРИЙОМУ

Спеціальності051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 081 «Право», 281 «Публічне управління та адміністрування», 292 «Міжнародні економічні відносини» на основі диплому бакалавра

  • З 1 липня 2023 року – реєстрація електронних кабінетів, завантаження необхідних документів.

  • З 31 липня по 21 серпня 2023 року – прийом заяв та документів.

  • 05 вересня 2023 року – надання рекомендацій до зарахування.

 

Спеціальності011 «Освітні, педагогічні науки», 035 «Філологія», 122 «Комп’ютерні науки», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм та рекреація» на основі диплому бакалавра

  • З 1 липня 2023 року – реєстрація електронних кабінетів, завантаження необхідних документів.
  • З 31 липня по 14 серпня 2023 року – прийом заяв та документів.
  • З 31 липня до 18:00 14 серпня 2023 року – проведення фахового іспиту.

 

Спеціальність 181 «Харчові технології» на основі диплому бакалавра

  • З 1 липня 2023 року – реєстрація електронних кабінетів, завантаження необхідних документів.
  • З 31 липня по 21 серпня 2023 року – прийом заяв та документів.
  • 05 вересня 2023 року – надання рекомендацій до зарахування.

 

За всіма спеціальностями (крім спеціальності 081 «Право») на основі диплому спеціаліста/магістра

  • З 31 липня по 14 серпня 2023 року – прийом заяв та документів.
  • З 15 по 18 серпня 2023 року – проведення вступних випробувань.

 

ЗАРАХУВАННЯ

  • 20 вересня 2023 року – терміни зарахування вступників.

 

Безкоштовне навчання, стипендіальні програми

Безкоштовне навчання, стипендіальні програми

Детальніше

Академічне середовище

Академічне середовище

Детальніше

Студмістечко

Студмістечко

Детальніше

Студентське життя

Студентське життя

Детальніше

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Детальніше

Міжнародні можливості

Міжнародні можливості

Детальніше

Студентські проєкти

Студентські проєкти

Детальніше

Військова підготовка офіцерів запасу

Військова підготовка офіцерів запасу

Детальніше

 

Значна частина студентів приїхала навчатися в ПУЕТ з різних областей України та понад 30 країн світу. Тому наш університет піклується про всіх студентів і дає можливість поселитися в одному зі своїх гуртожитків.

Студентське містечко Полтавського університету економіки і торгівлі налічує 4 гуртожитки, в яких проживає понад 2 000 студентів та аспірантів. Студентські гуртожитки ПУЕТ облаштовані для проживання іногородніх та іноземних студентів на період навчання в університеті.

Управління студентським містечком здійснюється його дирекцією спільно з органами студентського самоврядування за сприянням адміністрації університету.

У приміщенні гуртожитку працюють медичний пункт, стоматологічний кабінет. В усіх кімнатах гуртожитків є доступ до мережі Інтернет.

Гуртожитки обладнані сучасною технікою та належними житлово-побутовими умовами проживання, що сприяє навчальній, науковій та творчій діяльності студентів,  постійно оновлюються приміщення, проводиться заміна сантехнічного, електротехнічного обладнання, проводиться реконструкція душових приміщень. Всі гуртожитки забезпечені холодною і гарячою водою.

На території студмістечка розташований спортивний комплекс «Олімп», баскетбольний майданчик, футбольне поле, відкритий тренажерний майданчик, що дає можливість студентам у вільний час займатися спортом.

До послуг студентства працює кафе «Дарьюшка», в якому пропонують смачні страви.

Перелік документів, які необхідно мати при собі  для поселення в гуртожиток

  • паспорт, знятий з реєстраційного обліку за попереднім місцем реєстрації, з одним листком вибуття (необов’язково)
  • ксерокопія паспорта
  • ксерокопія ідентифікаційного номера
  • одна фотографія
  • квитанція про сплату за проживання у гуртожитку

Студенти, які проживають в гуртожитках, зобов’язані:

  • знати і дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку
  • своєчасно вносити оплату за проживання у встановлених розмірах
  • дотримуватись чистоти і порядку у житлових кімнатах, місцях загального користування
  • своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання і меблів
  • терміново повідомляти завідувача гуртожитку, дирекцію студмістечка та студентську раду гуртожитку про всі надзвичайні події.

Мешкаючи у гуртожитку, студенти мають право:

  • користування приміщеннями навчального та культурно-побутового призначення, облаштованими необхідним устаткуванням гуртожитку
  • на своєчасний ремонт або заміну обладнання, меблів, постільних речей, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні
  • обрання ради студентського гуртожитку і бути обраним до її складу
  • на участь за сприянням студентської ради у розв’язання питань, пов’язаних з поліпшенням житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, обладнанням і оформленням житлових кімнат і приміщень гуртожитку, роботи персоналу та ін.
  • на звернення з пропозиціями щодо поліпшення умов проживання в гуртожитку до органів самоврядування, ради гуртожитку, адміністрації університету.

 

УВАГА! Відповідно до Положення про порядок визначення та надання населенню субсидій студент має право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату за користування житлом (гуртожитку). Для цього необхідно взяти довідки у паспортиста (гуртожиток №1) і бухгалтерії (кімната №206 навчального корпусу). Для оформлення субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій Київського району за адресою: м.Полтава, вул.Зигіна,29 і здати документи (заяву, копію паспорта і ідентифікаційного коду, довідки з бухгалтерії і від паспортиста).

 

Ласкаво просимо в наш спільний дім!

Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку в гуртожитках студмістечка 

Довідкова інформація:
Гуртожиток №4
Тел. (0532) 56-01-60 – комендант  гуртожитку 
Гуртожиток №3
Тел. (0532) 56-02-14 – комендант  гуртожитку Русєва Світлана Данилівна
Гуртожиток №2
Тел. (0532) 56-00-25 – комендант  гуртожитку Пода Тетяна Василівна
Гуртожиток №1
Тел. (0532) 56-02-28 – комендант  гуртожитку Михайленко Таісія Іванівна

                                            паспортист