Освітня програма
Маркетинг (магістр)

Спеціальність
«Маркетинг»

Молодший бакалавр / Бакалавр / Магістр

СЕРТИФІКАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ

Маркетинг – ключ до успіху багатьох організацій.Це успіх у сфері оцінювання наявних та потенційних ринкових можливостей та розроблення стратегії, які забезпечують високі результати для компанії в умовах сучасного бізнес-середовища.

Маркетинг є центральною функцією в усіх успішних сучасних організаціях, незалежно від того, чи це корпорації, малі та середні підприємства, благодійні організації та навіть деякі державні установи.

Програма підготовки магістрів за освітньою програмою «Маркетинг» орієнтована на маркетологів (випускників спеціальності «Маркетинг») та фахівців інших галузей із досвідом роботи на підприємствах та бізнес-структурах, які прагнуть бути лідером бізнесу; визначати та використовувати всі знання, методології, методи та інструменти, необхідні для практичної маркетингової діяльності; навчитися взаємодіяти із зовнішнім та внутрішнім середовищем; розуміти загрози ринку та вміти їм протистояти; організовувати маркетингову діяльність у повному обсязі.

Гарант освітньої програми:

Карпенко Наталія Володимирівна

Завідувачка кафедри маркетингу, професор, доктор економічних наук, член Ради Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», керівник громадської організації «Полтавська асоціація маркетингу».

Сертифікований тренер з маркетингових досліджень та маркетингового консалтингу.

Провідний викладач та автор професійних курсів маркетингового спрямування: «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий аналіз», «Маркетинг підприємства», «Маркетинговий консалтинг», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент», «Бенчмаркінг».

Міжнародний науково-практичний досвід:

  • стажування у Holyoke Community College у рамках проекту «Learning Community» (м. Массачусетс, США);
  • стажування у Нідерландському інституті маркетингу (NIMA) за напрямом «Розробка навчальних програм маркетингового спрямування» (м. Київ,);
  • стажування в університеті ISMA (м. Рига, Латвія);
  • співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та очолює Полтавський осередок «Індустріального гендерного комітету з реклами».

 

 

Навчальні плани 2020 року набору:

адаптовані до міжнародних освітніх програм Ґетеборзького університету (Швеція); Університету прикладних наук HAN (Нідерланди); Мадридського університету Комплутенсе,  Автономного університету Барселони,  Севільського університету,  Малагського університету,  Університету Гранади (Іспанія); Університету Аделфі (Сполучені Штати Америки); Дублінського інституту технологій (Ірландія); Краківського економічного університету (Польща); Університету Мальти (Республіка Мальта); Лондонського університету Королеви Марії (Великобританія); Віденського університету (Австрія); Левенського католицького університету (Бельгія).  

(Детальніше про навчальний план)

Отримати поглиблену мовну підготовку: англійська, німецька, французька, китайська мови.

Додаткові освітні можливості: професійні курси, семінари, тренінги (детальніше)

Можливість отримати другу вищу освіту (детальніше)

Отримати ступінь PhD (детальніше)

Це важливо!


Вартість навчання (вступ 2020):

  • Денна форма:
    • магістр - 18150 грн/рік
  • Заочна форма:
    • магістр - 12750 грн/рік

Студенти про навчання:

Кісурін Владислав, студент 1 курсу

Уразка Ольга, студентка 4 курсу

Безкоштовне навчання, стипендіальні програми

Безкоштовне навчання, стипендіальні програми

Детальніше

Академічне середовище

Академічне середовище

Детальніше

Студмістечко

Студмістечко

Детальніше

Студентське життя

Студентське життя

Детальніше

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

Детальніше

Міжнародні можливості

Міжнародні можливості

Детальніше

Студентські проєкти

Студентські проєкти

Детальніше

Військова підготовка офіцерів запасу

Військова підготовка офіцерів запасу

Детальніше

Стажування та практики в Україні

Стажування та практики в Україні

Детальніше

Випускники працюють

керівниками державних або приватних підприємств, керівниками консалтингових компаній зі стратегічного розвитку підприємств, маркетингових досліджень ринків, брендів, іміджу, інтернет- досліджень, директорами маркетингових відділів (департаментів), виробничих, торговельних чи збутових підприємств, директорами маркетингових відділів (департаментів) в банківських установах, керівниками рекламних агентств, агентств із маркетингової айдентики, директорами зі збуту та постачання (логістичних систем), директорами відділів розроблення та впровадження інновацій виробничих підприємств, фахівцями державних служб у сфері розвитку та дослідження ринків, фахівцями-аналітиками із досліджень ринків та маркетингового аудиту, експертами із питань стратегічного розвитку підприємств, компаній, бізнесу, науковими співробітниками та викладачами  (вища та професійна освіта, економічна сфера)

Випускники про  СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:

Випускники спеціальності маркетингу

Асоціація випускників (детальніше)

 

 

                    

Facebook                      instagram         

Інформація для вступників:

Наші контакти:

Наша адреса: вул. Коваля, 3, м. Полтава, 36014

Кафедра маркетингу: 439, 440, 404.

Тел.: (0532) 50-91-73

Е-mail: marketing@puet.edu.ua

Завідувач кафедри: д. е. н., професор Карпенко Наталія Володимирівна

Сайт кафедри: www.marketing.uccu.org.ua