Бакалавр на базі диплому
молодшого спеціаліста

Бажаєте стати успішним у своїй професійній діяльності, знайти новий соціальний статус в суспільстві, відкрити нову сторінку свого життя, яка надає вам можливість захоплюючого пізнання обраної галузі науки, творчої самореалізації, спілкування з провідними вченими університету та України, вступайте та відкрийте для себе переваги навчання на одній із запропонованих спеціальностей ПУЕТ.

Перелік документiв

  • копія документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
  • копія військово-облікового документа – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством)
  • копії диплому державного зразка про раніше здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста і додатка до нього
  • копія сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури (для вступників для здобуття ступеня бакалавра за спеціальностями 051 «Економіка» та галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
  • копія довідки про ідентифікаційний код
  • копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, диплом)
  • документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
  • Копії документів без пред’явлення оригіналів не розглядаються.

 

Етапи вступної кампанії

Денна форма навчання

вступники на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста

Початок прийому заяв та документів

10 липня 2019 року

Закінчення прийому заяв та документів

о 18:00 годині 22 липня 2019 року

*Строки проведення вступних випробувань

23 – 30 липня 2019 року

Термін оприлюднення рейтингового списку вступників

01 серпня 2019 року

Термін зарахування вступників

не пізніше 30 вересня 2019 року

*Для спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і аудит», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво,торгівля та біржова діяльність» обов’язковим є ЗНО з української мови та літератури.

Етапи вступної кампанії

Заочна форма навчання

вступники на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста

I етап

II етап

III етап

Початок прийому заяв та документів

01 березня
2019 року

15 липня
2019 року

01 жовтня
2019 року

Закінчення прийому заяв та документів

04 березня
2019 року

05 серпня
2019 року

04 жовтня
2019 року

Строки проведення вступних випробувань

05 березня
2019 року

06 – 08 серпня
2019 року

05 – 06 жовтня
2019 року

Термін оприлюднення рейтингового списку вступників

06 березня
2019 року

09 серпня
2019 року

07 жовтня
2019 року

Термін зарахування вступників

07 березня
2019 року

не пізніше
01 вересня
2019 року

08 жовтня
2019 року

*Для спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і аудит», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво,торгівля та біржова діяльність» обов’язковим є ЗНО з української мови та літератури.

 

 

 

Значна частина студентів приїхала навчатися в ПУЕТ з різних областей України та понад 20 країн світу. Тому наш університет піклується про всіх студентів і дає можливість поселитися в одному зі своїх гуртожитків.

Студентське містечко Полтавського університету економіки і торгівлі налічує 4 гуртожитки, в яких проживає понад 2 000 студентів та аспірантів.

Студентське містечко – це комплекс 9-поверхових гуртожитків, які знаходяться за адресою: м.Полтава, вул.Коваля 3а, вул.Коваля 5. Студентські гуртожитки ПУЕТ облаштовані для проживання іногородніх та іноземних студентів на період навчання в університеті. Полтавські студенти із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання, мають можливість також поселитися в гуртожитку на період навчання в університеті.

Управління студентським містечком здійснюється його дирекцією спільно з органами студентського самоврядування за сприянням адміністрації університету. Кожного року в гуртожитках проводяться конкурси «На кращу кімнату».

Ректорат, профком університету постійно піклуються про побут студентів, що проживають у гуртожитках студентського містечка. У приміщенні гуртожитку працюють медичний пункт, стоматологічний кабінет. В усіх кімнатах гуртожитків є доступ до мережі Інтернет.

Гуртожитки обладнані сучасною технікою та належними житлово-побутовими умовами проживання, що сприяє навчальній, науковій та творчій діяльності студентів,  постійно оновлюються приміщення, проводиться заміна сантехнічного, електротехнічного обладнання, проводиться реконструкція душових приміщень. Всі гуртожитки забезпечені холодною і гарячою водою.
На території студмістечка розташований спортивний комплекс «Олімп», баскетбольний майданчик, футбольне поле, відкритий тренажерний майданчик, що дає можливість студентам у вільний час займатися спортом.

До послуг студентства працює кафе «Юність», в якому пропонують смачні страви.

Інформацію щодо поселення до гуртожитку та наявності вільних місць можна дізнатися у заступника декана з виховної роботи того інституту/факультету, до якого абітурієнт був зарахований в якості студента. Саме заступник декана надає довідку про те, що особа, яка є студентом університету має право на поселення до гуртожитку.

Перелік документів, які необхідно мати при собі  для поселення в гуртожиток

  • паспорт, знятий з реєстраційного обліку за попереднім місцем реєстрації, з одним листком вибуття
  • ксерокопія паспорта
  • ксерокопія ідентифікаційного номеру
  • одна фотографія
  • квитанція про сплату за проживання у гуртожитку

Студенти, які проживають в гуртожитках, зобов’язані:

  • знати і дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку
  • своєчасно вносити оплату за проживання у встановлених розмірах
  • дотримуватись чистоти і порядку у житлових кімнатах, місцях загального користування
  • своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання і меблів
  • терміново повідомляти завідувача гуртожитку, дирекцію студмістечка та студентську раду гуртожитку про всі надзвичайні події

Мешкаючи у гуртожитку, студенти мають право:

  • користування приміщеннями навчального та культурно-побутового призначення, облаштованими необхідним устаткуванням гуртожитку
  • на своєчасний ремонт або заміну обладнання, меблів, постільних речей, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні
  • обрання ради студентського гуртожитку і бути обраним до її складу
  • на участь за сприянням студентської ради у вирішенні питань, пов’язаних з поліпшенням житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, обладнанням і оформленням житлових кімнат і приміщень гуртожитку, роботи персоналу та ін.
  • на звернення з пропозиціями щодо поліпшення умов проживання в гуртожитку до органів самоврядування, ради гуртожитку, адміністрації університету

 

УВАГА! Відповідно до Положення про порядок визначення та надання населенню субсидій студент має право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату за користування житлом (гуртожитку). Для цього необхідно взяти довідки у паспортиста (гуртожиток №1) і бухгалтерії (кімната №206 навчального корпусу). Для оформлення субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій Київського району за адресою: м.Полтава, вул.Зигіна,29 і здати документи (заяву, копію паспорта і ідентифікаційного коду, довідки з бухгалтерії і від паспортиста).

 

Ласкаво просимо в наш спільний дім!

Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку в гуртожитках студмістечка 

Довідкова інформація:
Гуртожиток №4
Тел. (0532) 56-01-60 – комендант  гуртожитку Майстренко Людмила Володимирівна
Гуртожиток №3
Тел. (0532) 56-02-14 – комендант  гуртожитку Русєва Світлана Данилівна
Гуртожиток №2
Тел. (0532) 56-00-25 – комендант  гуртожитку Пода Тетяна Василівна
Гуртожиток №1
Тел. (0532) 56-02-28 – комендант  гуртожитку Михайленко Таісія Іванівна

                                            паспортист Нікітіна Галина Олександрівна