Бакалавр на базі повної
загальної середньої освіти

Бажаєте стати успішним у своїй професійній діяльності, знайти новий соціальний статус в суспільстві, відкрити нову сторінку свого життя, яка надає вам можливість захоплюючого пізнання обраної галузі науки, творчої самореалізації, спілкування з провідними вченими університету та України, вступайте та відкрийте для себе переваги навчання на одній із запропонованих спеціальностей ПУЕТ.

Перелік документів

  • копія документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
  • копія військово-облікового документа – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством)
  • копії документа державного зразка про повну загальну середню освіту з додатком
  • копія сертифікату (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання 2017, 2018, 2019 р.
  • копія довідки про ідентифікаційний код
  • копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, атестат)
  • документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
  • Копії документів без пред’явлення оригіналів не розглядаються.

 

 

Етапи вступної кампанії

на основі повної загальної середньої освіти

Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту

01 липня 2019 року

Закінчення реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту

о 18:00 годині 22 липня 2019 року

Початок прийому заяв та документів

10 липня 2019 року

Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які мають право на вступні випробування, співбесіду

о 18:00 годині

16 липня 2019 року

Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають тільки за результатами ЗНО на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

о 18:00 годині

22 липня 2019 року

Строки проведення співбесід на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

17-19 липня 2019 року

Строки проведення вступних випробувань на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

17-22 липня 2019 року

Термін оприлюднення рейтингового списку вступників на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

не пізніше 12.00 години 01 серпня 2019 року

Виконання вимог до зарахування на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

до 12.00 години 15 серпня 2019 року

Терміни зарахування вступників на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

не пізніше 30 вересня 2019 року


Етапи вступної кампанії

на основі повної загальної середньої освіти

І етап

ІІ етап

ІІІ етап

Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту

01 липня
2019 року

01 липня
2019 року

01 липня
2019 року

Закінчення реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту

о 18:00 годині
30 серпня
2019 року

о 18:00 годині
30 серпня
2019 року

о 18:00 годині
30 серпня
2019 року

Початок прийому заяв та документів

10 липня
2019 року

05 серпня
2019 року

16 вересня
2019 року

Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які мають право на вступні випробування, співбесіду

о 18:00 годині
16 липня
2019 року

Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які не складають вступних випробувань на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

о 18:00 годині
22 липня
2019 року

27 серпня
2019 року

13 жовтня
2019 року

Строки проведення співбесід на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

17-19 липня
2019 року

Строки проведення вступних випробувань на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

17-22 липня
2019 року

Термін оприлюднення рейтингового списку вступників на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

не пізніше
12:00 години
01 серпня
2019 року

30 серпня
2019 року

14 жовтня 2019 року

Виконання вимог до зарахування на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

до 12.00 години 15 серпня
2019 року

до 12.00 години 31 серпня
2019 року

до 12.00 години 28 жовтня
2019 року

Терміни зарахування вступників на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

не пізніше 30 вересня
2019 року

31 серпня 2019 року

не пізніше
28 жовтня
2019 року


 

Значна частина студентів приїхала навчатися в ПУЕТ з різних областей України та з понад 20 країн світу. Тому наш Університет піклується про всіх студентів і дає можливість поселитися в одному зі своїх гуртожитків.

Студентське містечко Полтавського університету економіки і торгівлі налічує 4 гуртожитки, в яких проживає понад 2 000 студентів та аспірантів.

Студентське містечко – це комплекс 9-поверхових гуртожитків, які знаходяться за адресою: м. Полтава, вул. Коваля 3а, вул. Коваля 5. Студентські гуртожитки ПУЕТ облаштовані для проживання іногородніх та іноземних студентів на період навчання в Університеті. Полтавські студенти із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання, мають можливість також поселитися в гуртожитку на період навчання в Університеті.

Управління студентським містечком здійснюється його дирекцією спільно з органами студентського самоврядування за сприянням адміністрації Університету. Кожного року в гуртожитках проводяться конкурси «На кращу кімнату».

Ректорат, профком Університету постійно піклуються про побут студентів, що проживають у гуртожитках студентського містечка. У приміщенні гуртожитку працюють медичний пункт, стоматологічний кабінет. В усіх кімнатах гуртожитків є доступ до мережі Інтернет.

Гуртожитки обладнані сучасною технікою та належними житлово-побутовими умовами проживання, що сприяє навчальній, науковій та творчій діяльності студентів,  постійно оновлюються приміщення, проводиться заміна сантехнічного, електротехнічного обладнання, проводиться реконструкція душових приміщень. Всі гуртожитки забезпечені холодною і гарячою водою.
На території студмістечка розташований спортивний комплекс «Олімп», баскетбольний майданчик, футбольне поле, відкритий тренажерний майданчик, що дає можливість студентам у вільний час займатися спортом.

До послуг студентства працює кафе «Юність», в якому пропонують смачні страви.

 

Перелік документів, які необхідно мати при собі  для поселення в гуртожиток

  • паспорт, знятий з реєстраційного обліку за попереднім місцем реєстрації, з одним листком вибуття (необовязково)
  • ксерокопія паспорта
  • ксерокопія ідентифікаційного номеру
  • одна фотографія
  • квитанція про сплату за проживання у гуртожитку

Студенти, які проживають в гуртожитках, зобов’язані:

  • знати і дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку
  • своєчасно вносити оплату за проживання у встановлених розмірах
  • дотримуватись чистоти і порядку у житлових кімнатах, місцях загального користування
  • своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання і меблів
  • терміново повідомляти завідувача гуртожитку, дирекцію студмістечка та студентську раду гуртожитку про всі надзвичайні події.

Мешкаючи у гуртожитку, студенти мають право:

  • користування приміщеннями навчального та культурно-побутового призначення, облаштованими необхідним устаткуванням гуртожитку
  • на своєчасний ремонт або заміну обладнання, меблів, постільних речей, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні
  • обрання ради студентського гуртожитку і бути обраним до її складу
  • на участь за сприянням студентської ради у вирішенні питань, пов’язаних з поліпшенням житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, обладнанням і оформленням житлових кімнат і приміщень гуртожитку, роботи персоналу та ін.
  • на звернення з пропозиціями щодо поліпшення умов проживання в гуртожитку до органів самоврядування, ради гуртожитку, адміністрації університету.

 

УВАГА! Відповідно до Положення про порядок визначення та надання населенню субсидій студент має право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату за користування житлом (гуртожитку). Для цього необхідно взяти довідки у паспортиста (гуртожиток №1) і бухгалтерії (кімната №206 навчального корпусу). Для оформлення субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій Київського району за адресою: м.Полтава, вул.Зигіна,29 і здати документи (заяву, копію паспорта і ідентифікаційного коду, довідки з бухгалтерії і від паспортиста).

 

Ласкаво просимо в наш спільний дім!

Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку в гуртожитках студмістечка 

 

Довідкова інформація:
Гуртожиток №4
Тел. (0532) 56-01-60 – комендант  гуртожитку Майстренко Людмила Володимирівна
Гуртожиток №3
Тел. (0532) 56-02-14 – комендант  гуртожитку Русєва Світлана Данилівна
Гуртожиток №2
Тел. (0532) 56-00-25 – комендант  гуртожитку Пода Тетяна Василівна
Гуртожиток №1
Тел. (0532) 56-02-28 – комендант  гуртожитку Михайленко Таісія Іванівна

                                            паспортист Нікітіна Галина Олександрівна