Маркетинг – ключ до успіху багатьох організацій. Це успіх у сфері оцінювання наявних та потенційних ринкових можливостей та розроблення стратегії, які забезпечують високі результати для компанії в умовах сучасного бізнес-середовища.
Маркетинг є центральною функцією в усіх успішних сучасних організаціях, незалежно від того, чи це корпорації, малі та середні підприємства, благодійні організації та навіть деякі державні установи.
Програма підготовки магістрів за освітньою програмою «Маркетинг» орієнтована на маркетологів (випускників спеціальності «Маркетинг») та фахівців інших галузей із досвідом роботи на підприємствах та бізнес-структурах, які прагнуть бути лідером бізнесу; визначати та використовувати всі знання, методології, методи та інструменти, необхідні для практичної маркетингової діяльності; навчитися взаємодіяти із зовнішнім та внутрішнім середовищем; розуміти загрози ринку та вміти їм протистояти; організовувати маркетингову діяльність у повному обсязі.