Освітня програма спрямована підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі маркетингу та цифрових технологій із набуттям компетентностей, спрямованих на здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку інтернет-бізнесу в умовах невизначеності; використовувати сучасний інструментарій маркетингу в діяльності підприємств у мережі Інтернет; використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності у цифровому середовищі; аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування інтернет-ринків; планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі тощо.
Освітня програма поєднує у собі освітні складові професійного характеру з маркетингу та комп’ютерних технологій, такі як: Digital-маркетинг, Копірайтинг, Брендинг, Маркетинг інновацій, Пошукова оптимізація, Web-дизайн, Інтернет-реклама, Нейромаркетинг, Контент-маркетинг, SMM. Поєднання інноваційної освітньої складової із значною практичною підготовкою (49 кредитів) надає можливостей реалізації на практиці отриманих знань безпосередньо під час навчання. Адаптивність фахових дисциплін до закордонного освітнього простору та наявна особиста траєкторія вільного вибору освітніх складових (25 кредитів вибіркових дисциплін) сформує висококонкурентного фахівця у галузі інтернет-маркетингу.