«Гостинність – якість, яка складається з первісної простоти і античної величі» (Сара Бернар, фр. Sarah Bernhardt – видатна французька театральна акторка, автор п’єс і мемуарів).
«Надавати гостинність – значить нести відповідальність за благополуччя гостя протягом всього часу, поки він знаходиться під вашим дахом» (американські ресторатори Ларейнье и Бриллат-Саварин).
«Гостинність – це чеснота, що змушує нас дати притулок тим, хто притулку не потребує» (Амброз Гвіннет Бірс, американський письменник і журналіст). Ця мудрість, накопичена століттями, стала філософією розробки авторської освітньої програми, яка поєднала досвід провідних світових лідерів в готельно-ресторанній сфері – Школа готельного менеджменту (ІНТТІ School of Hotel Management) м. Невшатель, Швейцарія; Business & Hotel Management BHMS (м. Люцерна, Швейцарія); Лозаннська школа готельного менеджменту (Ecole Hoteliere de Lausanne); Севільський університет (University of Seville), Іспанія і ПУЕТ для того, щоб НОВЕ ПОКОЛІННЯ фахівців готельно-ресторанного бізнесу мало змогу конкурувати на ринку.