Освітня програма спрямована підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі маркетингу із набуттям компетентностей, спрямованих на здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; використовувати інструментарій маркетингу в інноваційної діяльності; використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності; аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі тощо.
Освітня програма містить сучасні освітні складові професійного характеру, такі як: Digital-маркетинг, Копірайтинг, Бренд-менеджмент, Маркетинг інновацій, Рекламний бізнес, Паблік-рілейшінз у бізнесі, Маркетингове стратегічне планування, Тренінг: Практика застосування маркетингових технологій, Тренінг: Дизайнерське мислення, специфіка яких направлена на розвиток сектору малого та середнього бізнесу. Поєднання інноваційної освітньої складової із значною практичною підготовкою (48 кредитів) надає можливостей реалізації на практиці отриманих знань безпосередньо під час навчання. Адаптивність фахових дисциплін до закордонного освітнього простору та наявна особиста траєкторія вільного вибору освітніх складових (25 кредитів вибіркових дисциплін) сформує висококонкурентного фахівця у галузі маркетингу і на зарубіжних ринках праці також.