Освітня програма
Маркетинг

Спеціальність
«Маркетинг»

Маркетолог – це той, хто допомагає зорієнтувати діяльність підприємства на потреби клієнтів.

Що таке Маркетинг

Маркетолог – це спеціаліст із вивчення ринку, потреб і переваг споживачів, товару, іміджу, діяльності підприємства загалом.

Попит на таких фахівців, за даними більшості провідних кадрових агенцій на вітчизняному та закордонному ринках праці, стійко утримує перевагу. Це зумовлено тим, що в умовах гострої конкуренції на всіх сегментах ринку саме фахівці з маркетингу знають, як дослідити ринок, яка продукція матиме попит і чому, як обрати оптимальні шляхи  із просування продукції, як ефективно організувати рекламну кампанію, створити бренд і ним управляти, ефективно просувати свою компанію з використанням сучасних інтернет-технологій.

Чому ви маєте обрати спеціальність «Маркетинг»?

Маркетинг — це настільки широке поле діяльності, що місце в ньому знайдеться і творчим людям і серйозним педантам.

Якщо Ви творча людина, тоді Ви народжені для створення реклами. Реклама — частина маркетингу. Ви можете придумувати ідеї реклами, слогани, організовувати свята для просування вашого продукту. Ви можете бути дизайнером реклами, копірайтером, промоутером.

Ви оптиміст, любите спілкування, Вам цікава кожна людина, тоді Ви можете стати модератором (координатором) фокус-груп (зібрання групи людей та організація обговорення товару, розробленої реклами тощо). До речі, хороші інтерв’юери мають достойну заробітну плату, частенько набагато більшу, ніж у їхніх працедавців.

Ви маєте науковий склад розуму, Вам цікаво збирати інформацію, структурувати її, тоді Ви можете бути маркетинговим аналітиком,  дослідником ринку, займатися  маркетинговим плануванням ринкової діяльності та рекламних кампаній (медіапланер). Можете організовувати експерименти, кількісні маркетингові дослідження.

А якщо Ви природжений стратег, Ви – знахідка,  щоб розробляти глобальні стратегії та плани на перспективу для всієї компанії?

Сфера Ваших інтересів – сучасні засоби комунікацій та інтернет-технологіїї – Ваше майбутнє пов’язане з інтернет-маркетингом, SMM, SEO, контекстною рекламою, Direct-маркетингом.

Якщо ж Вам цікаво все, то Ви — бренд-менеджер, або менеджер із продукту. Бренд-менеджер займається координацією діяльності всіх служб зі створення та ведення конкретної марки продукту.

10 фактів про випускника-маркетолога:

  1. Створює успішний бренд та управляє ним.
  2. Проводить маркетинговий аудит будь-якої сфери діяльності підприємства.
  3. Складає рекламні кампанії будь-якого типу складності.
  4. Проводить маркетингові дослідження та аналіз конкурентного середовища.
  5. Формує конкурентні переваги підприємства та позиціонує їх на ринку.
  6. Створює свій бізнес з «нуля»
  7. Формує та підтримує контакти з клієнтами підприємства.
  8. Управляє продажами товарів та послуг, у тому числі й через Інтернет.
  9. Працює в будь-якій сфері діяльності.
  10. Вивчає та управляє поведінкою споживачів, формує лояльність споживачів до бренду.

Студенти мають можливість проходження стажування за кордоном:

  • Туреччина (мережа готелів Papillon Hotels, Gloria Hotels&Resorts, готелі Spice Hotel&SPA , Calista Luxury Resort, Kaya Palazzo Resort, Cornelia De Luxe Resort)
  • Греція (готелі Kyllini Beach Resort, Porto Carras, Louis Zante Beach, Fodele Beach Hotel, Blue Marine Resort & Spa)
  • Літня программа стажування work & Travel USA
  • Німеччина (програми ZAV, ZAV 2)
  • Чорногорія (Готельно-освітній центр Чорногорії,  готель Splendid Hotel)

Основні дисципліни фахової підготовки:

  • Основи маркетингу
  • Торговельний маркетинг
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетинг гостинності
  • Маркетинг туристичного бізнесу
  • Маркетинг фінансових установ
  • Екологічний маркетинг
  • Маркетинг інновацій
  • Маркетингові дослідження
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетингове ціноутворення
  • Управління продажами
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетингове стратегічне планування
  • Маркетинговий аналіз
  • Поведінка споживачів
  • Інтернет-маркетинг
  • Рекламний бізнес

Основні види та завдання професійної діяльності маркетолога:

  • маркетингові дослідження
  • маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємств
  • аналіз ринків
  • управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках та в Україні
  • маркетингове ціноутворення
  • розроблення та просування брендів
  • організація рекламної діяльності
  • проведення рекламних кампаній та оцінка їх ефективності
  • формування іміджу підприємства
  • проведенняPR-акцій
  • розроблення програм лояльності споживачів
  • виставкова діяльність підприємства
  • стимулювання продажу товарів

Це важливо!

Предмети ЗНО 2018 року:

  • Українська мова та література (коеф. 0.2)
  • Історія України (коеф. 0.4)
  • Математика або Географія (коеф. 0.3)


Вартість навчання (вступ 2017):

  • Денна форма:
    • бакалавр - 8900 грн./рік
    • магістр - 11500 грн./рік
  • Заочна форма:
    • бакалавр - 6330 грн./рік
    • магістр - 8100 грн./рік
  • Заочна (дистанційна) форма:
    • бакалавр - 7330 грн./рік

Випускники можуть обіймати посади:

  • керівниками підприємств, установ, організацій та підрозділів маркетингу
  • маркетологами на підприємствах установах, організаціях
  • менеджерами з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
  • менеджерами з реклами
  • логістами
  • маркетологами-аналітиками
  • маркетологами
  • фахівцями зі зв’язків Із громадськістю
  • арт-директорами
  • інтернет-маркетологами
  • викладачами закладів вищої освіти, коледжів, ліцеїв, закладів професійно-технічної освіти

Основні ДИСЦИПЛІНИ фахової підготовки:

Маркетолог-рекламіст – це творча, найбільш затребувана, цікава та високооплачувана спеціальність. Основні факти про маркетолога-рекламіста:

  • Створює нові рекламні продукти
  • Визначає ключові соціальні та психологічні основи впливу реклами на суспільство
  • Будує ефективні соціально-культурні комунікації між учасниками ринку
  • Розробляє та супроводжує брендові продукти
  • Створює рекламні продукти на будь-яких носіях
  • Складає рекламні повідомлення, медіаплани та дизайнерські макети будь-яких подій
  • Володіє мистецтвом копірайтингу та спічрайтингу

Попит на таких фахівців, за даними більшості провідних кадрових агенцій на вітчизняному та закордонному ринках праці, стійко утримує перевагу. Це зумовлено тим, що в умовах гострої конкуренції на всіх сегментах ринку саме фахівці з рекламного бізнесу знають, як створити успішний бренд, як ефективно організувати рекламну кампанію, як створити якісний рекламний продукт, які соціальні та психологічні основи реклами можуть сформувати споживчу прихильність до товарів та послуг.

    Підготовка фахівця з реклами здійснюється на базі основних маркетингових дисциплін із поглибленим вивченням специфічних курсів, зокрема:
  • «Соціологія реклами»
  • «Медіапланування»
  • «Бренд-менеджмент»
  • «Рекламний бізнес»
  • «Інтернет-реклама»
  • «Копірайтинг і спічрайтинг»
  • «Виставковий маркетинг»
  • «Дизайн та макетування у рекламі»
  • «Макетування в рекламі»
  • «Управління рекламною діяльністю»

Поглиблене вивчення рекламних дисциплін надасть можливість працевлаштування за найбільш затребуваними на ринку праці такими вакансіями, як:

  • медіа-, тайм-байер
  • бренд-менеджер
  • копірайтер
  • менеджер із реклами (медіа планування)
  • працівник рекламної агенції
  • креативний директор
  • керівник рекламними проектами (продакшн, івент, BTL, PR)
  • рекламіст-дизайнер
  • арт-директор
  • копірайтер

Основні дисципліни підготовки із поглибленим вивченням (Рекламний бізнес):

  • Інтернет-реклама
  • Бренд-менеджмент
  • Паблік-рілейшнз у бізнесі
  • Медіапланування
  • Виставковий маркетинг
  • Дизайн та макетування у рекламі
  • Управління рекламною діяльністю
Інтернет-маркетолог – це актуальна й затребувана професія, в якій завжди є куди розвиватися у професійному плані та в рівні оплати праці. Ця спеціальність підійде креативним людям, що не бояться освоювати нові сфери, готових до постійного розвитку та вдосконалення. Основні факти про Інтернет-маркетолога:

  • Застосовування пошукової оптимізації сайта, його розкручування та просування (SEO)
  • Просування свого бізнесу, ідеї, діяльності в соціальних мережах (SMM)
  • Проведення прямої адресної розсилки повідомлень цільовим споживачам через засоби мобільного зв’язку, e-mail, факс (Direct-маркетинг)
  • Розроблення та використання контекстної реклами
  • Проведення web-аналітики цільової аудиторії та впливу на неї
  • Ведення інтернет-бізнесу

Професія інтернет-маркетолога є актуальною, сучасною й широко затребуваною професією, що залишиться на ринку праці ще довго, оскільки все більше компаній переводять свій бізнес в Інтернет. Підтвердженням цього є зростання обсягів продажів та висока оплата праці цих фахівців. Робота надає можливості отримати хороших результатів та спробувати себе у різних сферах.

    Підготовка фахівця з інтернет-маркетингу здійснюється на базі основних маркетингових дисциплін із поглибленим вивченням специфічних курсів, зокрема:
  • «Інтернет-маркетинг»
  • «Контент-маркетинг»
  • «SMMаркетинг»
  • «Digital-маркетинг»
  • «Маркетинговий аналіз»

Поглиблене вивчення дисциплін за напрямом надасть можливість працевлаштування за найбільш затребуваними на ринку праці вакансіями:

  • інтернет-маркетолог
  • контент-менеджер
  • SMM-менеджер (таргетолог, менеджер із просування в соціальних мережах)
  • WEB-маркетолог
  • Direct-менеджер
  • PPC менеджер (фахівець із контекстної реклами)

Додаткова інформація для завантаження:

Наші контакти:

Наша адреса: вул. Коваля, 3, м. Полтава, 36014

Кафедра маркетингу: каб. № 439, 440, 404.

Тел.: (0532) 50-91-73

Е-mail: marketing@puet.edu.ua

Завідувач кафедри: д.е.н., професор Карпенко Наталія Володимирівна

Сайт кафедри: www.marketing.puet.edu.ua

Заповни анкету –
отримай знижку на навчання!

Для консультації зв`яжись з нами
будь-яким зручним способом

 
(0532) 50-25-62

primcom@puet.edu.ua

Дізнайся про умови знижок