Освітня програма
Маркетинг (бакалавр)

Спеціальність
«Маркетинг»

Бакалавр / Магістр

 

Сертифікат про акредитацію

Освітня програма спрямована підготовку висококваліфікованих фахівців у галузі маркетингу із набуттям компетентностей, спрямованих на здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; використовувати інструментарій маркетингу в інноваційної діяльності; використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності; аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі тощо.

Освітня програма містить сучасні освітні складові професійного характеру, такі як: Digital-маркетинг, Копірайтинг, Бренд-менеджмент, Маркетинг інновацій, Рекламний бізнес, Паблік-рілейшінз у бізнесі, Маркетингове стратегічне планування, Тренінг: Практика застосування маркетингових технологій, Тренінг: Дизайнерське мислення, специфіка яких направлена на розвиток сектору малого та середнього бізнесу. Поєднання інноваційної освітньої складової із значною практичною підготовкою (48 кредитів) надає можливостей реалізації на практиці отриманих знань безпосередньо під час навчання. Адаптивність фахових дисциплін до закордонного освітнього простору та наявна особиста траєкторія вільного вибору освітніх складових (25 кредитів вибіркових дисциплін) сформує висококонкурентного фахівця у галузі маркетингу і на зарубіжних ринках праці також.


Гарант освітньої програми:

Карпенко Наталія Володимирівна

Завідувачка кафедри маркетингу, професор, доктор економічних наук, член Ради Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», керівник громадської організації «Полтавська асоціація маркетингу».
Сертифікований тренер з маркетингових досліджень та маркетингового консалтингу.
Провідний викладач та автор професійних курсів маркетингового спрямування: «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий аналіз», «Маркетинг підприємства», «Маркетинговий консалтинг», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент», «Бенчмаркінг», «Копірайтинг».
Міжнародний науково-практичний досвід:
стажування у Holyoke Community College у рамках проекту «Learning Community» (м. Массачусетс, США);
стажування у Нідерландському інституті маркетингу (NIMA) за напрямом «Розробка навчальних програм маркетингового спрямування» (м. Київ);
стажування в університеті ISMA (м. Рига, Латвія);
співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та очолює полтавський осередок «Індустріального гендерного комітету з реклами».

Постав питання гаранту освітньої програми

    Навчальні плани

    2024 РОКУ набору:

    1. Адаптовані до міжнародних освітніх програм провідних університетів світу:

    Університет Портсмуту (Велика Британія); Університет штату Пенсильванія (Пенсильванія, Сполучені Штати Америки); Коледж Феншоу (Канада); Берлінський університет прикладних наук (Німеччина); Університет передових технологій (Арізона, Сполучені Штати Америки); Кембриджський коледж (Бостон, Сполучені Штати америки).

    2. Фахова і професійна підготовка з 1-го курсу;

    3. Освітня траєкторія для кожного – 25% навчального плану ти формуєш сам!

    (Детальніше про навчальний план)

    Ти випускник технікуму або коледжу?

    Отримай ДИПЛОМ БАКАЛАВРА в ПУЕТ ЗА 2 РОКИ (продовжуючи навчання за своєю спеціальністю)

    (детальніше)

    Це важливо!

    Предмети НМТ 2024 року (денна та заочна форма):

    Обов'язкові

    • Українська мова (коеф. 0.35)
    • Математика (коеф. 0.4)
    • Історія України (коеф. 0.25)

    Один на вибір

    • Біологія (коеф. 0.2)
    • Фізика (коеф. 0.2)
    • Хімія (коеф. 0.2)
    • Іноземна мова (коеф. 0.25)
    • Українська література (коеф. 0.25)
    • Географія (коеф. 0.35)

     

    Діючі також сертифікати ЗНО 2021 р., та НМТ 2022-2023 рр.


    Мотиваційний лист


    Вартість навчання:

    • Денна форма:
      • бакалавр - 22950 грн/рік
    • Заочна форма:
      • бакалавр - 16400 грн/рік

    Студенти про навчання:

     

    Кісурін Владислав – студент 4 курсу

     

    Уразка Ольга – випускниця 2020 року

     

    Лазурович Вікторія – випускниця 2020 року

     

    Радкевич Богдан – студент 3 курсу

     

    Йосипенко Анна – магістрантка

     

    Безкоштовне навчання, стипендіальні програми

    Безкоштовне навчання, стипендіальні програми

    Детальніше

    Академічне середовище

    Академічне середовище

    Детальніше

    Студмістечко

    Студмістечко

    Детальніше

    Студентське життя

    Студентське життя

    Детальніше

    Дистанційне навчання

    Дистанційне навчання

    Детальніше

    Міжнародні можливості

    Міжнародні можливості

    Детальніше

    Студентські проєкти

    Студентські проєкти

    Детальніше

    Військова підготовка офіцерів запасу

    Військова підготовка офіцерів запасу

    Детальніше

    Стажування та практики в Україні

    Стажування та практики в Україні

    Детальніше

    Випускники працюють

    маркетологами на підприємствах різних сфер діяльності та форм власності; фахівцями з реклами (медіа планування); працівниками рекламних агенцій; керуючими рекламними проектами (продакшн, івент, BTL, PR); рекламістами-дизайнерами; арт-директорами; медіа-, тайм-байерами; бренд-менеджерами; копірайтерами; інтернет-маркетологами; контент-маркетологами; SMM-маркетологами (таргетолог, фахівець із просування у соціальних мережах); WEB-маркетологами; Direct-маркетологами; фахівцями із контекстної реклами.

     

     

    Випускники про  СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:

     

    Випускники спеціальності маркетингу

     

    Асоціація випускників (детальніше)

     

    Інформація для вступників:

    Наші контакти:

    Наша адреса: вул. Івана Банка (Коваля), 3, м. Полтава, 36003

    Кафедра маркетингу: каб. № 439, 440, 404.

    Тел.: (0532) 50-91-73

    Е-mail: marketing@puet.edu.ua

    Завідувач кафедри: д.е.н., професор Карпенко Наталія Володимирівна

    Сайт кафедри: www.marketing.puet.edu.ua