Якщо вам цікаво управляти бізнесом компанії та його операціями і процесами, здійснювати роботу яка спрямована на забезпечення того, щоб бізнес відповідав цілям і був належним чином організований та скоординований, якщо вам цікаво бути засновником та власником бізнесу і одночасно ним управляти, складати плани для бізнесу і моніторити його щоденні операції, впроваджувати зміни, або адмініструвати діяльність інших менеджерів – спеціальність «Бізнес-адміністрування» саме для Вас.
Головним в діяльності “бізнес-адміністратора” є – інформаційне забезпечення управління підприємством і бізнесом; організація належного виконання управлінських рішень в сфері бізнесу компанії та контроль виконання поставлених завдань і оцінка досягнутих результатів. Така людина контролює тих, хто займає керівні посади в компанії, щоб забезпечити дотримання політики компанії та найбільш ефективну організацію роботи над досягненням цілей бізнесу компанії. Бізнес-адміністратори співпрацюють з менеджерами HR, виробництва, фінансів, бухгалтерського обліку, маркетингу та інших відділів, щоб гарантувати, що вони функціонують належним чином і працюють відповідно до цілей і завдань компанії та її бізнесу. Крім того, вони можуть взаємодіяти з людьми поза межами компанії, наприклад, діловими партнерами та постачальниками з метою координації їх діяльності для розвитку бізнесу компанії.