Мотиваційні листи: запитання – відповіді

✒️ Чи всім потрібно писати мотиваційний лист, який у нього має бути обсяг, куди і як надсилати?

Мотиваційні листи – це інструмент, який може допомогти виділитися серед інших кандидатів та показати ваш інтерес до певної сфери, позиції чи організації. Чи потрібно писати мотиваційний лист? Так, безсумнівно! Він є необхідною частиною заяви на вступ, тому його подають усі вступники!

Але як саме написати мотиваційний лист, щоб він був ефективним? Давайте розберемося.

🔹 Який має бути обсяг мотиваційного листа?

– Мотиваційний лист повинен бути лаконічним і конкретним. Зазвичай його обсяг становить 1-2 сторінки або близько 300-500 слів. Важливо уникати зайвих деталей та фокусуватися на головних моментах, які допоможуть підкреслити вашу мотивацію та відповідність позиції.

🔹 Куди і як надсилати мотиваційний лист?

– Мотиваційний лист має бути в електронному форматі, наприклад, у вигляді файлу PDF або документа Word . Його потрібно додавати в кабінет вступника разом із заявою .

🔹Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

– Якщо заява матиме статус «Затримано» або «Зареєстровано в ЄДЕБО», редагування мотиваційного листа буде неможливим.

🔹Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет?

– Мотиваційний лист додається до кожної заяви в розділі «Подача заяв на вступ». Ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

📌Запам’ятайте, що успішний мотиваційний лист повинен бути виразним, цікавим та підкреслювати ваші сильні сторони, досягнення.

Бажаємо успіху в написанні свого мотиваційного листа! 🚀

➡ Генератор мотиваційного листа у нашому чат-боті

https://t.me/PUET_AdminBot

➡ Детальніше про університет читай на сайті 👇

https://vstup.puet.edu.ua/

Також інформацію можна отримати за телефонами Приймальної комісії 380662251237 (viber), 380671542643 (telegram)

E-mail: primcom.puet@gmail.com