Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу із набуттям компетентностей, направлених на розвиток здатностей використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень; аналізувати та визначати особливості функціонування ринків; обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу; проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими тощо.
Унікальність освітньої програми полягає у адаптації її до закордонних закладів вищої освіти, що надає можливості навчання за обміном; наявність значної практичної складової (18 кредитів) сприяє набуттю здобувачами конкурентних переваг на вітчизняному та закордонному ринку праці; викладання інноваційних спеціальних фахових дисциплін вже на першому курсі надає можливостей набуття професійних маркетингових компетентностей та працевлаштування за фахом без здобуття додаткових кваліфікацій. Широкий перелік вибіркових навчальних дисциплін, як професійної підготовки так й загальноуніверситетських, що формують гнучкі навички майбутнього фахівця.