Бакалавр на базі повної
загальної середньої освіти

Бажаєте стати успішним у своїй професійній діяльності, знайти новий соціальний статус в суспільстві, відкрити нову сторінку свого життя, яка надає вам можливість захоплюючого пізнання обраної галузі науки, творчої самореалізації, спілкування з провідними вченими університету та України, вступайте та відкрийте для себе переваги навчання на одній із запропонованих спеціальностей ПУЕТ.

Перелік документів

  • копії документа державного зразка про повну загальну середню освіту з додатком
  • сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання 2016, 2017 р.
  • 4 фотокартки розміром 3 х 4 см
  • копія паспорта (1,2 та 11 сторінки)
  • копія довідки про ідентифікаційний код
  • копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, атестат)
  • документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)

Копії документів без пред’явлення оригіналів не розглядаються.

 

Етапи вступної кампанії Денна форма навчання Заочна форма навчання
вступники на основі повної загальної середньої освіти
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту 29 червня 2017 року 29 червня 2017 року
Закінчення реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту о 18:00 годині 25 липня 2017 року о 18:00 годині 25 липня 2017 року
Початок прийому заяв та документів 12 липня 2017 року 12 липня 2017 року
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які мають право складати вступні випробування о 18:00 годині 20 липня 2017 року о 18:00 годині 20 липня 2017 року
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які не складають вступних випробувань:

  • на місця за державним замовленням (за наявності)
  • на місця за кошти фізичних та юридичних осіб
26 липня 2017 року

 

26 липня 2017 року
10 серпня 2017 року

Строки проведення співбесід:

  • на місця за державним замовленням (за наявності)
  • на місця за кошти фізичних та юридичних осіб
21-23 липня 2017 року

 

21-23 липня 2017 року
11-13 серпня 2017 року

Строки проведення вступних випробувань:

  • на місця за державним замовленням (за наявності)
  • на місця за кошти фізичних та юридичних осіб
21-26 липня 2017 року

 

21-26 липня 2017 року
11-16 серпня 2017 року

Термін оприлюднення рейтингового списку вступників:

  • на місця за державним замовленням (за наявності)
  • на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

 

не пізніше 12:00 години 01 серпня 2017 року
не пізніше 12:00 години 21 серпня 2017 року

 

не пізніше 12:00 години 01 серпня 2017 року
не пізніше 12:00 години 21 серпня 2017 року

Виконання вимог до зарахування:

  • на місця за державним замовленням (за наявності)
  • на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

 

до 12:00 години 05 серпня 2017 року
до 12:00 години 23 серпня 2017 року

 

до 12:00 години 05 серпня 2017 року
до 12:00 години 23 серпня 2017 року

Терміни зарахування вступників:

  • на місця за державним замовленням (за наявності)
  • на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

 

не пізніше 12:00 години 07 серпня 2017 року
не пізніше 30 вересня 2017 року

 

не пізніше 12:00 години 07 серпня 2017 року
не пізніше 30 вересня 2017 року

Переведення на вакантні місця державного замовлення (за наявності), за рахунок цільових пільгових державних кредитів (за наявності) не пізніше 18 серпня 2017 року не пізніше 18 серпня 2017 року

 

Значна частина студентів приїхала навчатися в ПУЕТ з різних областей України та з понад 20 країн світу. Тому наш Університет піклується про всіх студентів і дає можливість поселитися в одному зі своїх гуртожитків.

Студентське містечко Полтавського університету економіки і торгівлі налічує 4 гуртожитки, в яких проживає понад 2 000 студентів та аспірантів.

Студентське містечко – це комплекс 9-поверхових гуртожитків, які знаходяться за адресою: м. Полтава, вул. Коваля 3а, вул. Коваля 5. Студентські гуртожитки ПУЕТ облаштовані для проживання іногородніх та іноземних студентів на період навчання в Університеті. Полтавські студенти із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання, мають можливість також поселитися в гуртожитку на період навчання в Університеті.

Управління студентським містечком здійснюється його дирекцією спільно з органами студентського самоврядування за сприянням адміністрації Університету. Кожного року в гуртожитках проводяться конкурси «На кращу кімнату».

Ректорат, профком Університету постійно піклуються про побут студентів, що проживають у гуртожитках студентського містечка. У приміщенні гуртожитку працюють медичний пункт, стоматологічний кабінет. В усіх кімнатах гуртожитків є доступ до мережі Інтернет.

Гуртожитки обладнані сучасною технікою та належними житлово-побутовими умовами проживання, що сприяє навчальній, науковій та творчій діяльності студентів,  постійно оновлюються приміщення, проводиться заміна сантехнічного, електротехнічного обладнання, проводиться реконструкція душових приміщень. Всі гуртожитки забезпечені холодною і гарячою водою.
На території студмістечка розташований спортивний комплекс «Олімп», баскетбольний майданчик, футбольне поле, відкритий тренажерний майданчик, що дає можливість студентам у вільний час займатися спортом.

До послуг студентства працює кафе «Юність», в якому пропонують смачні страви.

 

Перелік документів, які необхідно мати при собі  для поселення в гуртожиток

  • паспорт, знятий з реєстраційного обліку за попереднім місцем реєстрації, з одним листком вибуття (необовязково)
  • ксерокопія паспорта
  • ксерокопія ідентифікаційного номеру
  • одна фотографія
  • квитанція про сплату за проживання у гуртожитку

Студенти, які проживають в гуртожитках, зобов’язані:

  • знати і дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку
  • своєчасно вносити оплату за проживання у встановлених розмірах
  • дотримуватись чистоти і порядку у житлових кімнатах, місцях загального користування
  • своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання і меблів
  • терміново повідомляти завідувача гуртожитку, дирекцію студмістечка та студентську раду гуртожитку про всі надзвичайні події.

Мешкаючи у гуртожитку, студенти мають право:

  • користування приміщеннями навчального та культурно-побутового призначення, облаштованими необхідним устаткуванням гуртожитку
  • на своєчасний ремонт або заміну обладнання, меблів, постільних речей, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні
  • обрання ради студентського гуртожитку і бути обраним до її складу
  • на участь за сприянням студентської ради у вирішенні питань, пов’язаних з поліпшенням житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, обладнанням і оформленням житлових кімнат і приміщень гуртожитку, роботи персоналу та ін.
  • на звернення з пропозиціями щодо поліпшення умов проживання в гуртожитку до органів самоврядування, ради гуртожитку, адміністрації університету.

 

УВАГА! Відповідно до Положення про порядок визначення та надання населенню субсидій студент має право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату за користування житлом (гуртожитку). Для цього необхідно взяти довідки у паспортиста (гуртожиток №1) і бухгалтерії (кімната №206 навчального корпусу). Для оформлення субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій Київського району за адресою: м.Полтава, вул.Зигіна,29 і здати документи (заяву, копію паспорта і ідентифікаційного коду, довідки з бухгалтерії і від паспортиста).

 

Ласкаво просимо в наш спільний дім!

Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку в гуртожитках студмістечка 

 

Довідкова інформація:
Гуртожиток №4
Тел. (05322) 2-06-40 – комендант  гуртожитку Майстренко Людмила Володимирівна
Гуртожиток №3
Тел. (05322) 2-27-35 – комендант  гуртожитку Русєва Світлана Данилівна
Гуртожиток №2
Тел. (05322) 2-18-39 – комендант  гуртожитку Пода Тетяна Василівна
Гуртожиток №1
Тел. (05322) 2-04-05 – комендант  гуртожитку Михайленко Таісія Іванівна

                                            паспортист Нікітіна Галина Олександрівна