Бакалавр на базі повної
загальної середньої освіти

Бажаєте стати успішним у своїй професійній діяльності, знайти новий соціальний статус в суспільстві, відкрити нову сторінку свого життя, яка надає вам можливість захоплюючого пізнання обраної галузі науки, творчої самореалізації, спілкування з провідними вченими університету та України, вступайте та відкрийте для себе переваги навчання  на одній із запропонованих спеціальностей ПУЕТ.

Перелік документів

  • копії документа державного зразка про повну загальну середню освіту з додатком
  • сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року
  • 4 фотокартки розміром 3 х 4 см
  • копія паспорта (1,2 та 11 сторінки)
  • копія довідки про ідентифікаційний код
  • копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, атестат)
  • документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)

Копії документів без пред’явлення оригіналів не розглядаються.

 

Етапи вступної кампанії Денна форма навчання Заочна форма навчання
Початок прийому заяв та документів 11 липня 2016 року 25 липня 2016 року
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які мають право складати вступні випробування, що проводить ПУЕТ о 18:00 годині 20 липня 2016 року 18 серпня 2016 року
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які не складають вступних випробувань 27 липня 2016 року 23 серпня 2016 року
Строки проведення ПУЕТ вступних випробувань 21 липня – 27 липня 2016 року 19-23 серпня 2016 року
Термін оприлюднення рейтингового списку вступників 12.00 година 01 серпня 2016 року 24 серпня 2016 року
Виконання вимог до зарахування:
на місця за кошти державного бюджету до 18.00 години 05 серпня 2016 року  
на місця за кошти фізичних та юридичних осіб не пізніше  10 серпня 2016 року 25 серпня 2016 року
 Терміни зарахування вступників:
на місця за кошти державного бюджету не пізніше 12.00 години 06 серпня 2016 року  
на місця за кошти фізичних та юридичних осіб не пізніше 12 серпня 2016 року 26 серпня 2016 року

Списки рекомендованих

Ступінь бакалавр на базі повної загальної середньої освіти (денна форма навчання):

Харчові технології та інженерія

Документознавство та інформаційна діяльність

Товарознавство і торговельне підприємництво

Маркетинг

Готельно-ресторанна справа

Туризм

Біотехнологія

Економіка підприємства

Економічна кібернетика

Міжнародні економічні відносини

Менеджмент

Комп’ютерні науки та інформаційні технології

Облік і аудит

Фінанси і кредит

Переклад (англійська, німецька мови)

Право

Управління персоналом та економіка праці

 

Накази про зарахування

Ступінь бакалавр на базі повної загальної середньої освіти (денна форма навчання): 

Наказ 472-С від 12.08.2016

Додаток до наказу 472-С від 12.08.2016

Ступінь бакалавр на базі повної загальної середньої освіти (заочна форма навчання): 

Наказ 489-С від 26.08.2016

Додаток до наказу 489-С від 26.08.2016

 

 

Значна частина студентів приїхала навчатися в ПУЕТ з різних областей України та понад 20 країн світу. Тому наш університет піклується про всіх студентів і дає можливість поселитися в одному зі своїх гуртожитків.

Студентське містечко Полтавського університету економіки і торгівлі налічує 4 гуртожитки, в яких проживає понад 2 000 студентів та аспірантів.

Студентське містечко – це комплекс 9-поверхових гуртожитків, які знаходяться за адресою: м.Полтава, вул.Коваля 3а, вул.Коваля 5. Студентські гуртожитки ПУЕТ облаштовані для проживання іногородніх та іноземних студентів на період навчання в університеті. Полтавські студенти із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання, мають можливість також поселитися в гуртожитку на період навчання в університеті.

Управління студентським містечком здійснюється його дирекцією спільно з органами студентського самоврядування за сприянням адміністрації університету. Кожного року в гуртожитках проводяться конкурси «На кращу кімнату».

Ректорат, профком університету постійно піклуються про побут студентів, що проживають у гуртожитках студентського містечка. У приміщенні гуртожитку працюють медичний пункт, стоматологічний кабінет. В усіх кімнатах гуртожитків є доступ до мережі Інтернет.

Гуртожитки обладнані сучасною технікою та належними житлово-побутовими умовами проживання, що сприяє навчальній, науковій та творчій діяльності студентів,  постійно оновлюються приміщення, проводиться заміна сантехнічного, електротехнічного обладнання, проводиться реконструкція душових приміщень. Всі гуртожитки забезпечені холодною і гарячою водою.
На території студмістечка розташований спортивний комплекс «Олімп», баскетбольний майданчик, футбольне поле, відкритий тренажерний майданчик, що дає можливість студентам у вільний час займатися спортом.

До послуг студентства працює кафе «Юність», в якому пропонують смачні страви.

Інформацію щодо поселення до гуртожитку та наявності вільних місць можна дізнатися у заступника декана з виховної роботи того інституту/факультету, до якого абітурієнт був зарахований в якості студента. Саме заступник декана надає довідку про те, що особа, яка є студентом університету має право на поселення до гуртожитку.

Перелік документів, які необхідно мати при собі  для поселення в гуртожиток

  • паспорт, знятий з реєстраційного обліку за попереднім місцем реєстрації, з одним листком вибуття
  • ксерокопія паспорта
  • ксерокопія ідентифікаційного номеру
  • одна фотографія
  • квитанція про сплату за проживання у гуртожитку

Студенти, які проживають в гуртожитках, зобов’язані:

  • знати і дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку
  • своєчасно вносити оплату за проживання у встановлених розмірах
  • дотримуватись чистоти і порядку у житлових кімнатах, місцях загального користування
  • своєчасно подавати заявки на ремонт електричного, сантехнічного обладнання і меблів
  • терміново повідомляти завідувача гуртожитку, дирекцію студмістечка та студентську раду гуртожитку про всі надзвичайні події.

Мешкаючи у гуртожитку, студенти мають право:

  • користування приміщеннями навчального та культурно-побутового призначення, облаштованими необхідним устаткуванням гуртожитку
  • на своєчасний ремонт або заміну обладнання, меблів, постільних речей, а також усунення недоліків у побутовому забезпеченні
  • обрання ради студентського гуртожитку і бути обраним до її складу
  • на участь за сприянням студентської ради у вирішенні питань, пов’язаних з поліпшенням житлово-побутових умов, організації виховної роботи і дозвілля, обладнанням і оформленням житлових кімнат і приміщень гуртожитку, роботи персоналу та ін.
  • на звернення з пропозиціями щодо поліпшення умов проживання в гуртожитку до органів самоврядування, ради гуртожитку, адміністрації університету.

 

УВАГА! Відповідно до Положення про порядок визначення та надання населенню субсидій студент має право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату за користування житлом (гуртожитку). Для цього необхідно взяти довідки у паспортиста (гуртожиток №1) і бухгалтерії (кімната №206 навчального корпусу). Для оформлення субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій Київського району за адресою: м.Полтава, вул.Зигіна,29 і здати документи (заяву, копію паспорта і ідентифікаційного коду, довідки з бухгалтерії і від паспортиста).

 

Ласкаво просимо в наш спільний дім!

Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку в гуртожитках студмістечка 

 

Довідкова інформація:
Гуртожиток №4
Тел. (05322) 2-06-40 – комендант  гуртожитку Майстренко Людмила Володимирівна
Гуртожиток №3
Тел. (05322) 2-27-35 – комендант  гуртожитку Русєва Світлана Данилівна
Гуртожиток №2
Тел. (05322) 2-18-39 – комендант  гуртожитку Луцикович Катерина Остапівна
Гуртожиток №1
Тел. (05322) 2-04-05 – комендант  гуртожитку Михайленко Таісія Іванівна

                                            паспортист Нікітіна Галина Олександрівна